روتر سیسکو

روتر سیسکو - انواع روتر سیسکو - مقایسه روتر های سیسکو - قیمت روتر سیسکو - خرید روتر سیسکو - روتر ISR 4000 - روتر ASR 9000 - روتر ASR 1000

روتر سیسکو

روتر سیسکو - انواع روتر سیسکو - مقایسه روتر های سیسکو - قیمت روتر سیسکو - خرید روتر سیسکو - روتر ISR 4000 - روتر ASR 9000 - روتر ASR 1000

روتر سیسکو 4451 ISR

روتر سیسکو 4451 ISR

Router 4451-x

روترهای سری Cisco ISR 4000 

سازمان ها با این سری از محصولات، تجربه دیجیتالی جدیدی خواهند داشت. این سری از محصولات مدیریت روزانه IT را تسهیل می‌کنند. سازمان ها به کمک این سری از روترها می توانند Branch-site1 خود را آماده و در آینده از سایت خود با استفاده از پلتفرم Cisco ISR 4000  محافظت نمایند.

   

ویژگی های روترهای سری Cisco ISR

آماده مجازی سازی: به کمک این محصولات عملکردها و اپلیکیشن‌های مجازی شده شبکه، هر زمان و هر مکان در اختیار شماست. روترهای سری ISR گزینه‌های توسعه منعطفی را دارا می‌باشند و این به معنای آزادی در انتخاب است.

شبکه اتوماتیک: سازمان ها به کمک این روترها می‌توانند شبکه خود را پیکربندی و نظارت کنند. همچنین سیاست‌های کاری را از طریق بستر سیاست‌های اپلیکیشن سیسکو (APIC-EM) و WAN به طور هوشمند (IWAN) اجرا نمایند.

سرویس های شبکه: سرویس‌های کلیدی شبکه شامل بهینه‌سازی اپلیکیشن2 و WAN، راهکار Intelligent Caching with Akamai Connect، ارتباطات یکپارچه و راهکار Software Defined WAN را پشتیبانی می‌کند.

دفاع در برابر تهدیدهای شعبه: از سایت شعبه خود در سرتاسر LAN، WAN و در Cloud با استفاده از راهکارهای امنیتی جامع در روتر محافظت کنید. با این کار شما دیگر به دستگاه امنیتی مجزایی نیاز ندارید.

 

مزایای روترهای سری Cisco ISR

  1. Networking، سرویس‌ها، محاسبات و استوریج‌ها درون فرم فاکتور واحدی مجتمع شده اند.
  2. در حالی که چندین سرویس به طور همزمان اجرا می‌شوند، پایداری و کارایی گیگابیتی را ارائه می‌دهد.
  3. نرم افزار ماژولار Cisco IOS XE که به سرعت با تغییر نیازها خود را تطبیق می دهد، دارا می باشد.
  4. امکان دسترسی را به طیفی وسیعی از WAN با گزینه‌های اتصالی همچون 4G LTE، T1/E1، T3/E3، xDSL، Serial وFiber Gigabit Ethernet را فراهم می‌کند.

روتر 4451 ISR

این مدل 1Gbps کارایی را فراهم می کند که تا 2Gbps قابل ارتقاء است، قابلیت (T1/E1 (Digital voice and video را حداکثر به اندازه 1200 کانال داراست و حداکثر 450 عدد ارتباطات جامع سیسکو (Cisco Unified Communications) را پشتیبانی می کند.

 

1 با ایجاد قابلیت انعطاف پذیر Branch-site، مزایای مشهودی برای سازمان شما ایجاد می‌شود. در واقع زمانی که اتصال به سایت مرکزی را از دست بدهید، کاربران Branch-siteهمچنان سرویس Enterprise Voice و پست صوتی را خواهند داشت (اگر تنظیمات Rerouting پست صوتی را تنظیم کرده باشید). با این حال، برای سایت‌های دارای کمتر از 25 کاربر، یک راهکار انعطاف پذیر ممکن است بازده کافی برای سرمایه‌گذاری را فراهم نکند.

Application Optimization

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.